۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۶۲۶۹۵
آیت‌الله صدیقی:

 طلبگی خادمی امام معصوم است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه طلبه با سلاح تقوا و اخلاق از حریم الهی دفاع می‌کند، گفت: طلبگی خادمی امام معصوم(ع) است.
صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، امروز همزمان با برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه استان تهران در جمع خانواده متقاضیان در مرقد مطهر امام راحل به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: طلبگی خادمی امام معصوم(ع) است.

وی افزود: طلاب سربازان حقیقی امام زمان(عج) هستند بنابراین طلاب پذیرفته شده باید خادم و سربازان خوبی برای امام عصر(عج) باشند.

آیت‌الله صدیقی با تاکید بر اینکه طلبگی یاور و قشون خداوند شدن است، ابراز کرد: کسی که امام را یاری دهد به طور قطع یاور خداوند می‌شود، امروز دین، حجاب و عفت، استقلال و انقلاب ما مورد حمله و هجمه‌های دشمن قرار گرفته از این رو صیانت از دین مهمترین وظیفه طلاب به شمار می‌رود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: متاسفانه امروز از هر دو هزار نفر در کشور یک روحانی و از هر 5 هزار نفر شهروند تهرانی یک روحانی داریم، متاسفانه این تعداد بسیار ناراحت کننده است.

تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه دین نیاز به دیده بان و طبیب دارد، گفت: طلاب باید به گونه‌ای تربیت شوند که بتوانند از دین پاسداری کرده و در برابر گردن کلفتان بی دین بایستند.

وی طلبگی را باز شدن درب قرب الهی دانست و عنوان کرد: طلبه با سلاح تقوا و اخلاق از حریم الهی دفاع می‌کند.

آیت‌الله صدیقی با تاکید کرد: والدین باید شرایط لازم را برای فرزندان مهیا کنند و از خدا بخواهند ثمره زندگیشان به نفع اسلام گام بردارد./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات